هزینه نحوه راه اندازی خط دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف

از جمله سوالات متداولی که در ذهن مشتریان ایجاد می شوند، نحوه و هزینه های راه اندازی انواع دستگاه های خط تولید ظروف یکبار مصرف می باشد. در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

از آنجایی که دستگاه های خط تولید

پالت پلاستیکی کارکرده پس از عقد قرارداد و یا پذیرش سفارش، ساخت می شوند و نیاز به نصب و راه اندازی در محل خریدار دارند، علاوه بر قیمت دستگاه های مذکور هزینه های غیر قابل چشم پوشی نظیر انتقال، نصب و راه اندازی و امثالهم بوجود می آیند. در اکثر موارد این هزینه ها ذهن مخاطب و مشتریان ما را به خود مشغول می کنند. از این رو با وجود اینکه در مقالات دیگر در مورد این هزینه ها صحبت کرده ایم، تصمیم گرفتیم که در مقاله ای مجزا به بررسی هزینه های نصب و راه اندازی دستگاه های خط تولید ظروف یکبار مصرف بپردازیم.

هزینه خط تولید ظروف یکبار مصرف

بطور کلی هزینه مورد نیاز جهت خرید و نصب و راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف اعم از گیاهی و پلاستیکی عبارت اند از:

  • قیمت خرید دستگاه پرس ترموفرمینگ
  • قیمت خرید دستگاه اکسترودر ورق pp یا گیاهی
  • قیمت دستگاه آسیاب
  • قیمت دستگاه کمپرسور
  • قیمت چیلر
  • قیمت دستگاه جمع کننده ظروف
  • قیمت قالب
  • هزینه انتقال دستگاه ها به کارخانه خریدار
  • هزینه نصب و راه اندازی و آموزش

همانگونه که بارها بیان شده است قیمت دستگاه ترموفرمینگ و دستگاه اکسترودر ورق اصلی عامل در بالا رفتن هزینه دستگاه های خط تولید ظروف یکبار مصرف می باشد. آسیاب مناسب برای این خط تولید می بایست دارای دهنه ۸۰ سانتی متری باشد. کمپرسور در این خط وظیفه بالا و پایین بردن جک دستگاه ترموفرمینگ را بر عهده دارد. از این رو کمپرسود ۵ تن برای این خط تولید کفایت می نماید. جمع کننده پالت پلاستیکی کوچک نیز از قیمت پایینی برخوردار می باشد. قیمت قالب بسته به ظرافت و تعداد کویته های آن ممکن است از ۳۰ الی ۵۰ میلیون تومان تعیین گردد. اما هزینه انتقال با توجه به قیمت باربری تاثیر چندانی در قیمت خط تولید نخواهد داشت.

هزینه راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف

شرکت های مختلف درصدی از مبلغ کل ماشین آلات خط تولید را بعنوان هزینه نصب و آموزش و راه اندازی به قیمت کل می افزایند. ما در راد ماشین معمولا برای کاهش هزینه های خریدار و مشتری مداری از هزینه نصب و راه اندازی و آموزش صرف نظر نموده و این خدمت را بصورت رایگان به مشتریان خود ارائه می نماییم. اما هزینه هایی نظیر ایاب و ذهاب و … چه در داخل و چه در خارج از کشور به تعداد نیرو های اعزامی از سوی شرکت بر عهده خریدار می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *