فروش دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی

دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف و  کیسه زباله سه رول پیلگون، به دو دسته تقسیم بندی می شود که فروش این محصولات در بازار ایران رونق داشته و به صورت عمده انجام می گیرد.

ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی، همانطور که می دانید توسط دستگاه ترموفرمینگ و نیمه فرمینگ تولید می شود که البته بین این دو دستگاه تفاوت هایی یافت می شود که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است.

  1. یکپارچه بودن دستگاه ترموفرمینگ نسبت به نیمه فرمینگ
  2. ارزان قیمت بودن محصولات تولید شده در ترموفرمینگ
  3. کیفیت بالای محصولات تولید شده توسط ترموفرمینگ
  4. تفاوت در مواد اولیه به کار رفته در آن ها
  5. متغیر بودن مراحل تولید این دو دستگاه
  6. تعیین قیمت دستگاه بر اساس معیار های مختلف

دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف

دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف، به دو دسته نیمه فرمینگ و ترموفرمینگ تقسیم بندی می شود که می توان گفت امروزه از دستگاه ترموفرمینگ بیش ترین استقبال می گردد.

روش کار دستگاه تولید کیسه زباله صنعتی بدین گونه است که، مواد اولیه برای تولید ظروف ذوب شده و به صورت ورق شده، پرس می شود و در نهایت به اشکال مختلفی چون لیوان، بشقاب و… تبدیل می گردد.

دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف به تولید انواع ظروف چون بشقاب، لیوان، ظروف درب بسته و… می پردازد.

دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف ترموفرمینگ از مواد پروپلین استفاده می کند و به همین دلیل انعطاف پذیری محصولات تولید شده توسط این دستگاه بیشتر بوده و با فروش خوبی در بازار کشور همراه می باشد.

دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف نیمه فرمینگ، دارای ظرفیت محدودی است و به همین دلیل از نظر اقتصادی به صرفه نمی باشد.

دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی

لیوان کاغذی، نمونه ای دیگر از انواع ظروف یکبار مصرف بوده که جنس این محصول از پلی اتیلن می باشد و همچنین از نوعی کاغذ با گرماژ متفاوت توسط دستگاه های ترموفرمینگ و نیمه فرمینگ تولید می شود. لیوان های کاغذی که از دستگاه ترموفرمینگ تولید می شود دارای خصوصیات وِیژه ای بوده که در ادامه به آن اشاره شده است.

  • داشتن مقاومت بالا در برابر شکستگی
  • دارا بودن از مقاومت بالا در مقابل گرما
  • جلوگیری از نفوذپذیری مایعات به سطح خارجی
  • تأثیر نداشتن مواد شیمیایی بر بدن

دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی ترموفرمینگ به دلیل استفاده از مواد اولیه ارزان مقرون به صرفه بوده و بیش ترین میزان فروش را در بازار دارد.

فروش دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف به دو صورت در بازار ایران به فروش می رسد که می توان به روش اینترنتی یا نوین و روش حضوری یا سنتی اشاره نمود. اما مشتریانی که به دنبال خرید ارزانتر این محصول می باشید، می توانید از سایت های معتبر کشور دیدن نموده و بهترین انواع دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف خریداری کنید.

فروش دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف pp نسبت به نوع نیمه فرمینگ بیشتر بوده و البته خرید عمده این محصول در کاهش قیمت تأثیرگذار است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *