فروش دستگاه تزریق پلاستیک ۳۶۰ تن سروو در مشهد

فروش دستگاه تزریق کیسه زباله سه رول پیلگون در اکثر نقاط ایران به منظور راه اندازی خطوط تولید انواع محصولات پلاستیکی صورت می پذیرد. مشهد بعنوان یکی از قطب های اقتصادی و یکی از ۶ شهر بزرگ ایران مقصدی قابل احترام برای انواع دستگاه تزریق پلاستیک از جمله دستگاه تزریق پلاستیک ۳۶۰ تن می باشد. یکی از اصلی ترین کاربرد های دستگاه تزریق پلاستیک ۳۶۰ تن در ایران تولید سبد میوه است. نمونه های سروو موتور دار دستگاه تزریق پلاستیک در مقایسه با ماشین آلات معمولی از قیمت فروش بالاتری برخوردار هستند. یکی از دلایل این امر مصرف برق بسیار پایین آن ها است.

انواع دستگاه تزریق پلاستیک

معمولا دستگاه تزریق پلاستیک را بر اساس قدرت گیره تقسیم بندی می کنند. برای آشنایی با انواع دستگاه تزریق پلاستیک پیشنهاد می کنم سایر مقالات این سایت را نیز مطالعه نمایید. بطور کلی دستگاه های تزریق پلاستیک در این شرکت با قدرت های گیره ۱۰۰، ۲۲۰، ۳۲۰، ۵۰۰ تن الی ۱۸۰۰ تن ساخته می شوند. اما برخی از مشتریان تمایل به خرید ماشین آلات تزریق پلاستیک چینی دارند. قدرت گیره دستگاه های تزریق پلاستیک چینی اعدادی نظیر ۹۰، ۱۱۰، ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۶۰، ۱۸۰، ۲۰۰، ۲۲۰، ۲۵۰، ۳۰۰ف ۳۲۰، ۳۶۰، ۳۸۰ تن و بالاتر می باشد.

این رنج اعداد نشان دهنده پراکندگی دستگاه های تزریق پلاستیک چینی است که سبب شده مشتریان زیادی تمایل به خرید آن ها داشته باشند. در این مقاله به معرفی و مقایسه یک دستگاه تزریق پلاستیک چینی ۳۶۰ تن با دستگاه تزریق پلاستیک ۳۲۰ تن ایرانی ساخت این مجموعه می پردازیم.

دستگاه تزریق پلاستیک ۳۶۰ تن

دستگاه های تزریق پلاستیک ۳۶۰ تن ساخت شرکت های چینی از مشخصات گیره و واحد تزریق تقریبا مشابهی برخوردار هستند. ظرفیت تزریق این ماشین آلات بسته به نوع سیلندر ماردونی که بر روی آن ها نصب می گردد در حدود ۸۰۰ الی ۱۱۰۰ گرم می باشد. در حالی که دستگاه تزریق پلاستیک ۳۰۰ تن و دستگاه تزریق پلاستیک ۳۲۰ تن ایرانی بیش از ۸۰۰ الی ۱۲۵۰ گرم ظرفیت تزریق دارند. از نظر فاصله بین میله های تایبار نیز دستگاه ایرانی نسبت به ماشین آلات چینی ۳۶۰ تن شرایط مشابهی دارد. از طرفی قیمت فروش دستگاه تزریق پلاستیک ۳۲۰ تن و یا ۳۰۰ تن ایرانی در مقایسه با ماشین آلات چینی بسیار پایین تر است. دلیل این امر نیز افزایش نرخ ارز و تغییر تعرفه های گمرکی می باشد.

دستگاه تزریق پلاستیک سروو

سیستم سروو موتور چند سالی است که در صنعت تزریق پلاستیک وارد شده است. دستگاه های تزریق پلاستیک مجهز به سروو موتور نسبت به ماشین آلات تزریق معمولی از مصرف انرژی الکتریکی کمتری برخرودار هستند. از این رو نیاز به جریان برق سه فاز اولیه کمتری در مقایسه با ماشین آلات معمولی برای راه اندازی و کار دارند. بنابراین قیمت فروش دستگاه تزریق پلاستیک سروو موتور معمولا ۱۰ الی ۲۰ درصد بالاتر است.

فروش دستگاه تزریق پلاستیک

همانگونه که بیان شد دستگاه تزریق کیسه زباله صنعتی در ایران کاربرد بسیار زیادی دارد. امروزه در شهر های مختلف ایران بویژه شهر های بزرگی نظیر تهران، مشهد و اصفهان می توان شرکت های متعددی را مشاهده نمود که محصولات پلاستیکی فشرده تولید می نمایند. از این رو فروش دستگاه تزریق پلاستیک در ایران رونق قابل قبولی دارد.

اکثر ماشین ساز های چینی نمایندگان رسمی در ایران اختیار نموده و اقدام به فروش دستگاه تزریق پلاستیک با قیمت های مختلف می کنند. از طرفی شرکت های ایرانی نیز ماشین آلات با کیفیتی طراحی و ساخت نموده اند که این شرکت نیز یکی از آن ها می باشد. اگر قصد خرید دستگاه تزریق پلاستیک دارید پیشنهاد می کنم با ما مشاوره نموده و از کارخانه ما بازدید بعمل بیاورید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *