فروش دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم و نو چینی

آیا با بهترین دستگاه های تزریق پلاستیک چینی آشنا هستید؟ با وجود فروش اقساطی دلیل خرید ماشین آلات تزریق پلاستیک دست دوم چیست؟

امروزه بهترین و معروف ترین برند های دستگاه تزریق پلاستیک چینی در ایران با شرایط اقساطی به فروش می رسند. از نظر تجهیز به سیستم های جدید و روز دنیا دستگاه های تزریق پلاستیک چینی شباهت بسیار زیادی به ماشین آلات اروپایی دارند. از این رو پت ضایعاتی طرفداران قابل توجهی در سراسر دنیا از جمله ایران به خود جذب نموده اند. برند های معروف دستگاه تزریق پلاستیک چینی در ادامه آمده اند.

دستگاه تزریق پلاستیک اقساطی

امروزه شرکت های وارد کننده دستگاه تزریق پلاستیک چینی که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم نمود، اقدام به فروش دستگاه تزریق پلاستیک اقساطی با شرایط متنوع و قابل انعطاف در ایران می کنند.

دستگاه تزریق پلاستیک هایتین

هایتین معروف ترین دستگاه تزریق پلاستیک چینی در میان صنعتگران ایرانی عرصه پلاستیک می باشد. از نظر قیمت فروش نیز می توان گفت که دستگاه تزریق پلاستیک هایتین گران قیمت تر از سایر برند های چینی می باشد. هایتین دستگاه های تزریق پلاستیک خود را در ۴ سری مختلف دسته بندی می کند.

سری پی ال، سری مارس گلد، سری مارس اکونومی و سری مارس فول دسته بندی دستگاه های تزریق پلاستیک هایتین می باشد. پی ال ارزان قیمت ترین و مارس فول گران قیمت ترین سری های دستگاه تزریق پلاستیک هایتین می باشند.

دستگاه تزریق پلاستیک هایتا سینگر

هایتای سینگر دیگر دستگاه تزریق پلاستیک معروف چینی می باشد که همانند دیگر برند ها در ایران بصورت اقساطی به فروش می رسد. از جمله ویژگی های دستگاه تزریق پلاستیک هایتای سینگر می توان به خدمات پس از فروش مناسب آن در ایران اشاره نمود. سری های اسپید دستگاه های تزریق پلاستیک هایتا انتخاب خوبی برای تولید انواع پت می باشند.

دستگاه تزریق پلاستیک هایدا

دیگر دستگاه تزریق پلاستیک چینی معروف هایدا می باشد. دستگاه تزریق پت بطری ضایعات هایدا در انواع مختلفی بویژه دو رنگ در ایران به فروش می رسد. قدرت گیره واقعی و ظرفیت تزریق پایدار از جمله ویژگی هایی هستند که برای دستگاه تزریق پلاستیک هایدا می توان نام برد.

علاوه بر این برند ها، شرکت های دیگری نیز هستند که دستگاه تزریق پلاستیک چینی با نام ایرانی به فروش می رسانند.   دستگاه تزریق پلاستیک پولاد، دستگاه تزریق پلاستیک اصلانیان، دستگاه تزریق پلاستیک ظهراب، دستگاه تزریق پلاستیک نکو بهینه ماشین (دستگاه تزریق پلاستیک nbm) و … از جمله دستگاه های چینی هستند که با نام ایرانی به فروش می رسند.

دستگاه تزریق پلاستیک پولاد

پولاد دستگاه های تزریق پلاستیک چینی دارای کیفیت قابل قبولی با نام بورچ در ایران به فروش می رساند. اما دستگاه های تزریق پلاستیک دست دوم ساخت شرکت پولاد هنوز در ایران خرید و فروش شده و بعنوان یکی انواع دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم ایرانی با کیفیت شناخته می شوند.

دستگاه تزریق پلاستیک اصلانیان

دستگاه تزریق پلاستیک اصلانیان ماهر با همکاری گروه صنعتی چن شانگ در چین و تایوان و همچنین در ایران ساخت می گردد. انواع دستگاه تزریق پلاستیک اصلانیان در سری های ایزی مستر، جت مستر، سوپر مستر و … ساخت و با قیمت متنوع در ایران به فروش می رسند.

دستگاه تزریق پلاستیک ظهراب

ظهراب نامی آشنا و پرآوازه در صنعت ساخت دستگاه تزریق پلاستیک ایرانی می باشد. این شرکت نیز همانند دیگر ماشین ساز های این صنعت امروزه به وارد کننده صرف دستگاه تزریق پلاستیک بدل شده است. دستگاه های تزریق پلاستیک ظهراب امروزه نیز همانند ماشین آلات قدیمی ساخت خود از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

دستگاه تزریق پلاستیک نکو بهینه ماشین

دستگاه تزریق پلاستیک nbm ماشینی چینی بوده و با توجه به کیفیت و برند سازی که دارد، در ایران از طرفداران قابل توجهی برخوردار می باشد. بسیاری از مشتریان ما در پی خرید دستگاه تزریق پلاستیک nbm بصورت دست دوم می باشند. از این رو راد ماشین در زمینه خرید و فروش دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم چینی از جمله نکو بهینه ماشین فعالیت می کند.

دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم چینی

ارزان قیمت بودن دلیل اصلی خرید دستگاه های تزریق پلاستیک چینی بصورت دست دوم می باشد. از آنجایی که بسیاری از کارافرینان توان مالی خرید دستگاه های تزریق پلاستیک نو را ندارند و از طرفی ریسک خرید اقساطی را نیز نمی پذیرند، در پی خرید دستگاه تزریق پلاستیک چینی بصورت دست دوم هستند. دستگاه تزریق پلاستیک استوک بسته به مدل و میزان کارکردی که داشته است قیمت گذاری می گردد. معمولا راد ماشین انواع دستگاه تزریق پلاستیک استوک کم کار و با مدل های ۲۰۱۴ الی ۲۰۱۶ را به فروش می رساند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *