دستگاه ترموفرمینگ ظروف یکبار مصرف گیاهی و پلاستیکی

دستگاه ترموفرمینگ، یکی از بهترین انواع دستگاه های تولید کننده ظروف یکبار مصرف گیاهی و پلاستیکی در جهان می باشد که با نازلترین قیمت به تولید محصولات یکبار مصرف می پردازد.

دستگاه ترموفرمینگ، از جدیدترین و باکیفیت ترین انواع دستگاه تولید کننده پت ضایعاتی یکبار مصرف بوده که به تولید انواع ظروف از جمله گیاهی و پلاستیکی می پردازد. این دستگاه با روش های ویژه ای به تولید ظروف پرداخته و البته دارای مزایای بیشماری می باشد که می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. استفاده از موادی چون پلی پروپیلن یا pp
  2. دارای انعطاف پذیری بالا در تولید ظروف
  3. کاهش قیمت به دلیل استفاده از مواد اولیه ارزان قیمت
  4. تولید انواع ظروف یکبار مصرف بدون ضرر
  5. افزایش سرعت تولید در عین کاهش نیروی انسانی
  6. کاهش بهای تمام شده ظروف یکبار مصرف در مقابل افزایش سود
  7. تولید بهترین و باکیفیت ترین ظروف یکبار مصرف
  8. افزایش تیراژ تولید محصولات و بهداشتی بودن آن

دستگاه ترموفرمینگ

دستگاه ترموفرمینگ یا pp از جدیدترین مدل های روز ترکیه بوده که به صورت یکپارچه به تولید انواع ظروف یکبار مصرف می پردازد. البته این محصول از دو قسمت مجزا تشکیل شده که می توان به قالب گیری و پرس اشاره کرد.

دستگاه ترموفرمینگ، از مواد اولیه عمده و باکیفیتی چون pp در تولید ظروف یکبار مصرف استفاده می کند و این مواد به دلیل داشتن قیمت کم از نظر اقتصادی و تولید به صرفه بوده است.

دستگاه ظروف یکبار مصرف گیاهی و پلاستیکی

ظروف یکبار مصرف به دو دسته گیاهی و پلاستیکی تقسیم بندی می شود که بهترین نوع ظروف، گیاهی بوده چرا که از نشاسته و پایه های گیاهی در تولید آن استفاده می شود.

دستگاه ظروف یکبار مصرف گیاهی و پلاستیکی، از بهترین تکنولوژی روز در جهت تولید این محصول استفاده می کند و از نظر قیمت، مراحل تولید و موادی که در تولید مصرف می شود، با هم متفاوت هستند.

بهترین و باکیفیت ترین نوع دستگاه پت بطری ضایعات یکبار مصرف، دستگاه PP یا ترموفرمینگ بوده است که خود دارای دو دستگاه مجزا می باشد.

فروش دستگاه ترموفرمینگ ظروف یکبار مصرف

دستگاه ترموفرمینگ به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و ارزان، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و البته در کشور ایران از این دستگاه به طور قبل توجهی استفاده می شود.

فروش دستگاه ترموفرمینگ به دو صورت زیر انجام می شود:

  • فروش اینترنتی از طریق بازار مجازی
  • فروش حضوری از فروشگاه های معتبر

دستگاه ترموفرمینگ را می توانید از فروشگاه های معتبر به صورت آنلاین با قیمت کم خریداری کنید. همچنین باید بدانید که فروش دستگاه ترموفرمینگ به صورت عمده و تکی بوده ولی اگر به صورت عمده خریداری شود، از تخفیفات باورنکردنی برخوردار می شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *