قیمت دستگاه تزریق پلاستیک ۷۰۰ گرمی ۳۰۰ تن

قیمت دستگاه تزریق پلاستیک ۷۰۰ گرمی بسته به قدرت گیره دستگاه می تواند متفاوت باشد. به نظر شما چگونه ممکن است که دو دستگاه که ظرفیت تزریق مشابهی دارند، از قدرت گیره و قیمت فروش متفاوتی برخوردار باشند؟ دستگاه تزریق پلاستیک ۳۰۰ تن نیز می تواند ظرفیت تزریقی در حدود ۷۰۰ گرم و یا بیشتر داشته باشد. همچنین دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ تن و یا اندکی بالاتر نیز می تواند از ظرفیت تزریق ۷۰۰ گرمی برخوردار باشد.

سیلندر ماردون دستگاه تزریق پلاستیک

سیلندر ماردون یا همان سیلندر مارپیچ دستگاه تزریق پلاستیک عاملی است که سبب می شود ظرفیت تزریق ماشین آلات تزریق پلاستیک تغییر کند. امروزه چندین کلاس برای سیلندر ماردون تعریف می شود. البته شرکت های سازنده پت ضایعاتی چینی عموما از ۳ کلاس در طراحی خود استفاده می کنند. اما در ساخت دستگاه تزریق پلاستیک ایرانی بویژه ماشین آلات این شرکت کلاس بندی متفاوت بوده  رنج وسیع تری را شامل می شود.

گاها اتفاق می افتد که محصولی از ابعاد و قالب کوچکی برخوردار است اما وزن آن مشابه قطعات و محصولات بزرگتر می باشد و یا بلعکس. ما در طراحی های جدید خود با توجه به نیاز مشتری و محصولی که می خواهد تولید کند، از سیلندر ماردون مناسب بر روی دستگاه های دارای قدرت گیره متفاوت استفاده می کنیم. از این رو می توان دستگاه هایی ساخت که ضمن تشابه در ظرفیت تزریق از قدرت گیره و فاصله بین میله های تایبار متفاوتی برخوردار هستند. برای مثال دستگاه تزریق پلاستیک ۷۰۰ گرمی می تواند قدرت گیره ۳۰۰ و یا ۲۵۰ تن و یا بزرگتر و حتی کوچکتر داشته باشد.

دستگاه تزریق پلاستیک ۳۰۰ تن

دستگاه تزریق پلاستیک ۳۰۰ تن ایرانی ساخت این مجموعه با توجه به کلاس سیلندر ماردون می تواند از ظرفیت تزریق بیش از ۷۰۰ گرم تا حدود ۱٫۳ کیلوگرم برخوردار باشد. از این رو این ماشین صنعتی را می توان دستگاه تزریق پلاستیک ۷۰۰ گرمی نامید. دستگاه تزریق ۳۰۰ تن دارای فاصله بین میله های راهنمای ۶۱*۶۱ سانتی متری بوده و حداقل و حداکثر ارتفاع قالب برای آن ۲۵*۶۸ سانتی متر است. از این رو امکان تولید قطعات پلاستیکی که حجم بزرگتری نسبت به وزن خود دارند با استفاده از این دستگاه فراهم می گردد.

با توجه به اینکه دستگاه تزریق پلاستیک ۳۰۰ تن در مقایسه با ماشین آلات کوچکتر از قیمت فروش بالاتری برخوردار است، قیمت دستگاه تزریق پلاستیک ۷۰۰ گرمی با گیره ۳۰۰ تن در مقایسه با سایر ماشین آلات ۷۰۰ گرمی که در ادامه معرفی می شوند، بالاتر می باشد.



دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ تن

دستگاه تزریق پلاستیک ۲۵۰ تن و یا دستگاه تزریق پلاستیک ۲۶۰ تن اگر با سیلندر ماردون کلاس C طراحی و ساخت گردد می تواند از ظرفیت تزریق ۷۰۰ گرمی برخوردار باشند. اما بیشترین اندازه ای که برای فاصله بین میله های راهنمای این دستگاه ها می توان در نظر گرفت ۵۵ و یا ۵۶ سانتی متر است.



دستگاه تزریق پلاستیک ۲۰۰ تن

دستگاه تزریق پلاستیک ۲۰۰ تن و یا دستگاه تزریق پلاستیک ۲۲۰ تن ساخت این شرکت نیز در طراحی های خاص برای تزریق پریفرم بیش از ۷۰۰ گرم و در طراحی های معمولی در حدود ۷۰۰ گرم ظرفیت تزریق دارد.از این رو این ماشین را نیز می توان بعنوان دستگاه تزریق پلاستیک ۷۰۰ گرمی معرفی نمود. فاصله بین میله های راهنما برای این ماشین ۵۰ سانتی متر است.



قیمت دستگاه تزریق پلاستیک ۷۰۰ گرمی

انواع دستگاه های تزریق پت بطری ضایعات که امکان بهره مندی از ظرفیت تزریق ۷۰۰ گرم را دارند، در این مقاله معرفی کردیم. همانگونه که واضح است قیمت دستگاه تزریق پلاستیک ۷۰۰ گرمی بستگی به قدرت گیره دستگاه نیز دارد. زیرا تغییر سیلندر ماردون می تواند یک دستگاه کوچک و دارای ظرفیت تزریق پایین تر و یا یک دستگاه دارای قدرت گیره و ظرفیت تزریق بالاتر را به دستگاه ۷۰۰ گرمی تبدیل نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *