نحوه تولید رول توسط تولید کننده رول نایلون

تولید کننده رول نایلون این محصولات را نه فقط برای بسته بندی بلکه برای گروه های هدف دیگری نیز تولید خواهد کرد و افراد از صاحبان مشاغل گرفته تا زنان خانه دار می توانند از محصولات آن ها استفاده نمایند. از جمله مشتقات رول نایلون که مورد استفاده قرار می گیرند می توان به سلفون، نایلون شیرینگ، استرچ و… اشاره کرد.

تولید کننده رول نایلون محصولات خود را برای استفاده ی چه گروهی تولید می کند؟

تولید کننده رول نایلون محصولات خود را نه برای بسته بندی بلکه برای استفاده از آن در صنایع و کارخانه های گوناگون عرضه می کند. چراکه استفاده از مشتقات رول نایلون مانند سلفون، نایلون شیرینگ، استرچ و… دارای کاربرد فراوانی در صنایع مختلف می باشد.

تولید کننده رول نایلون و انواع مشتقات آن ها

یکی از مشتقاتی که تولید کننده رول نایلون اقدام به تولید و عرضه ی آن کرده اند پلاستیک هایی است که برای بسته بندی انواع آب معدنی و محصولات مشابه آن ها به کار می رود که این نوع از پلاستیک شیرینگ نام دارد.

از دیگر مواردی که برای بسته بندی محصولات مختلف مناسب می باشند و متعلق به زیرشاخه ی رول نایلونی هستند استرچ و سلفون نام دارند.

تولید کننده رول نایلون برای تولید محصولات خود محدودیتی اعمال نکرده اند و زمانی که می خواهید انواعی از رول های نایلونی و یا مشتقات آن ها را مورد استفاده قرار دهید می توانید آن ها را در ابعاد و سایز های مختلفی تهیه کرده و بنابر نیاز خود از آن ها استفاده نمایید.

نحوه تولید رول نایلونی

زمانی که تولید کننده رول نایلون می خواهد محصولاتی را بدین شکل تولید و در دسترس افراد قرار دهد، در مرحله ی اول مانند تولید تمامی پلاستیک های مختلف گرانول های پلی اتیلن و نایلون طبق فرمولی که هر تولیدکننده برای تولید محصولات خود از آن استفاده می کند آن ها را با یکدیگر ترکیب کرده و داخل قیف ماشین اکسترودر می ریزد.

تولید کننده رول نایلون

شکل ۱تولید کننده رول نایلون

 

زمانی که کار ترکیب شدن مواد با یکدیگر به خوبی انجام شد وارد ماشین اکسترودر می شوند. در این ماشین مواد ترکیب شده تحت حرارت ذوب می شوند و وارد مرحله ی بعد یعنی ورود به قالب حلقوی خواهند شد. خرطوم هایی که در اطراف قرار دارند باعث سرد شدن این مواد شده و تولید کننده رول نایلون در نهایت لوله های پلی اتیلن را در اختیار خواهد داشت.

اگر تولید کننده بخواهد نایلکس تولید کند باید باد بیشتری به مواد مذاب بخورد. درواقع باد می تواند بر عرض نایلکس تاثیر مستقیم داشته باشد. اما اگر تولیدکننده قصد تولید رول نایلونی داشته برای این کار مواد وارد مکانی می شوند که در آن ها غلتک وجود دارد.

وقتی مواد تغییر مسیر می دهند در ابتدا به سمت غلتک هایی هدایت می شوند که در قسمت بالای دستگاه قرار دارند و سپس وارد مسیری می شوند که در آن غلتک ها در سمت پایین قرار گرفته اند.
جهت کسب اطلاعات از دستگاه های تولید نایلون با ما در ارتباط باشید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *