دستگاه ساخت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی pp و گیاهی

دستگاه ساخت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و پالت پلاستیکی اصفهان بطور کلی سه دستگاه داشته و این دستگاه ها برای ساخت ظروف یکبار مصرف گیاهی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارتی این دو جنس از ظروف یکبار مصرف در یک خط تولید تهیه می شوند.

در خط تولید انواع ظروف یکبار مصرف دستگاه هایی وجود دارند، که برای ساخت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی pp بوده و مواد اولیه مخصوص به خود را دارد. مواد اولیه تشکیل دهنده ورقه های ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به عبارتی شامل pp (پلی پرو پیلن) که ابتدا گرانول یا پودر اولیه را که همان پلی پرو پیلن نام دارد،  در داخل دستگاه ورقه ساز ریخته و سپس این مواد به ورقه هایی در عرض های یکسان ۶۵ الی ۷۵ سانت و گاهی تا ۸۰ سانت تهیه می شود.

جالب است بدانید که اغلب این دستگاه ها حدود ۲۰۰ کیلو در ساعت ظرفیت تولید داشته و دارای یک سری قطعات و تجهیزاتی می باشند که می توانید، برای داشتن اطلاعات دقیق تر در این زمینه از نمایندگی های مربوطه اطلاعات را جویا شوید.

دستگاه ظروف یکبار مصرف گیاهی و پلاستیکی

دستگاه ساخت ظروف یکبار مصرف گیاهی

برای ساخت ظروف یکبار مصرف گیاهی به یک سری دستگاه ها نیاز است تا در خط تولید به کمک آن ها بهترین نوع محصولات تهیه شوند. این دستگاه ها شامل:

  • دستگاه ورقه ساز
  • دستگاه ترموفرمینگ
  • دستگاه استکر و …

لذا این دستگاه ها که قبلا نیز به آن ها اشاره شد هرکدام نقش مهمی در تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی و سایر انواع ظروف یکبار مصرف دارند.

اگر بخواهیم بطور خلاصه هر کدام از این دستگاه ها را با وظایف آن ها بیان کنیم؛ باید به اطلاع برسانیم که ابتدا مواد اولیه این ظروف که شامل پ پ یا همان پلی پرو پیلن می باشد، به همراه نشاسته در داستگاه تولید ورق یا ورقه ساز ریخته و سپس ورقه های مد نظر تهیه می شوند.

این جنس از ظروف در یک خط تولید با ظروف پلاستیکی تهیه می شوند، اما تنها فرق آن ها در همین مواد اولیه می باشد که جالب است بدانید این ظروف گیاهی سلولوزی یا تجدید پذیر بوده و برای تولید آن ها از همان دستگاه های تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی استفاده می شود.

دستگاه ورقه ساز را بطور خلاصه شرح دادیم تا اطلاعات کلی از این دستگاه داشته باشید. لذا بعد ازاین دستگاه، دستگاه ترموفرمینگ می باشد، که به کمک این دستگاه ورقه هایی که قالب زنی می شوند با حرارت فرم داده شده یا به عبارت دیگر پرس می شوند و شکل واقعی خود را می گیرند.

نمایندگی فروش دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف

شرکت های تولید انواع دستگاه های ساخت ظروف یکبار مصرف و پالت پلاستیکی در کرج برای خرید و فروش آسان و همچنین،  مطمئن ساختن خریداران از محصولات خود نمایندگی هایی را جهت فروش انواع دستگاه های تولید ظروف یکبار مصرف در اغلب شهر ها ایجاد کردند.

لذا این روش به نفع شرکت های تولید کننده این دستگاه ها بوده و فروش خوبی نیز دارد، زیرا که مردم توانستند به راحتی و با داشتن اطلاعات قبلی بهتر در مورد دستگاهی که می خواهند خریداری کنند، محصول مد نظر را با قیمت مناسب خریداری می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *