دستگاه تزریق پلاستیک بادی ۴ و ۲۰ لیتری دست دوم

دستگاه تزریق پلاستیک بادی ۴ و ۲۰ لیتری در بازار کشور به صورت دست دوم و نو به فروش می رسد و البته عرضه این محصول درب کارخانه انجام می گیرد.

تولید انواع دبه و پالت پلاستیکی ۱۸ کیلویی با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک بادی انجام می شود و این محصول در حجم های ۴ و ۲۰ لیتری وارد بازار شده و از پرفروش ترین ماشین آلات صنعتی به شمار می رود.

دستگاه تزریق پلاستیک بادی

دستگاه تزریق پلاستیک بادی، دارای ظرفیت های متفاوتی است و به تولید انواع پالت پلاستیکی ابزار با ظرفیت متفاوت می پردازد. این محصول، مهم ترین دستگاه در کارخانه های صنعتی است و توسط تولید کنندگان در حجم های مختلفی تولید و عرضه می شود که در ادامه بیان شده است.

  • تولید دستگاه تزریق در حجم یک لیتر
  • تولید دستگاه تزریق با حجم ۴ لیتر
  • تولید دستگاه تزریق با حجم ۲۰ لیتر
  • تولید دستگاه تزریق با حجم ۶۵ لیتر

دستگاه تزریق پلاستیک بادی ۴ لیتری دست دوم

دستگاه تزریق پلاستیک بادی، دارای سه نوع متفاوت بوده است و مرحله تولید هر کدام متفاوت می باشد. از مراحل تولید دستگاه تزریق پلاستیک بادی می توان به موارد زیر اشاره فرمود:

  1. جریان دادن اکستروژن در لوله ها
  2. قالب گیری پلیمر و پر کردن با هوا
  3. استفاده از قالب های از پیش ساخته شده

دستگاه تزریق پلاستیک ۴ لیتری نمونه ای از انواع دستگاه پلاستیک بادی بوده است که در تولید انواع دبه فعالیت دارد. این محصول به دو صورت دست دوم و نو در بازار به فروش می رسد و اما فروش نوع دست دوم به دلیل قیمت مناسبی که دارد، در بازار به طور قابل توجهی انجام می شود.

دستگاه تزریق پلاستیک بادی ۲۰ لیتری دست دوم

دستگاه تزریق تولید پلاستیک بادی ۲۰ لیتری، بیش ترین کاربرد و استفاده را در صنایع شیمیایی به خود اختصاص داده است. این محصول در بازار به صورت دست دوم عرضه می شود و البته قیمت آن نسبت به نوع نو بسیار ارزانتر بوده و با فروش خوبی همراه است.

آیا می دانید از دستگاه تزریق پلاستیک ۲۰ لیتری بادی در جهت تولید چه محصولاتی استفاده می شود؟

  • تولید انواع گالن سوخت در حجم های بزرگ
  • ساخت و تولید بهترین دبه آب در اندازه ۲۰ لیتر
  • تولید و ساخت اندازه های متفاوتی از دبه خیارشور

دستگاه تزریق را می توانید به صورت دست دوم از نمایندگی ها خریداری کنید، چرا که از قیمت بسیار عالی و مناسب برخوردار بوده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *