لیست قیمت دستگاه خط تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی

خط تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی اعم از ظروف غذا، ظرف میوه و لیوان یکبار مصرف شفاف شامل چه دستگاه هایی می گردد؟ دلیل وجود اختلاف لیست قیمت شرکت های مختلف فروشنده این ماشین آلات چیست؟ به عبارت دیگر چرا قیمت ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف چینی پایین تر از دستگاه های راد ماشین است؟

خط تولید پالت پلاستیکی نو با توجه تنوع محصولاتی که می تواند تولید کند، بسته به نیاز بازار در کسب ثروت موثر خواهد بود. از جمله ظروف یکبار مصرف پلاستیکی که امروزه مصرف آن ها قابل توجه است می توان به انواع لیوان یکبار مصرف شفاف، ظروف بسته بندی میوه و سبزیجات، ظروف غذای پلاستیکی، ظروف بست هبندی گوشت و مرغ و بسیاری دیگر اشاره نمود. بطور کلی امروزه دو نوع ظرف یکبار مصرف پلاستیکی تولید می گردد. ظروف پلی پروپیلن یا همان pp و ظروف پلی استایرن یا ps دو نوع ظرف پلاستیکی هستند که البته امروزه دیگر تولید ظروف ps مورد توجه نبوده و بسته بندی انواع محصولات مورد اشاره درون ظروف پ پ صورت می پذیرد. در این مقاله به بررسی ماشین آلات خط تولید انواع ظروف یکبار مصرف پلاستیکی اعم از پ پ و پ اس خواهیم پرداخت.

دستگاه تولید ورق pp

دستگاه تولید ورق pp ساخت راد ماشین مجهز به اکسترودری می باشد که علاوه بر پلی پروپیلن قابلیت اکسترود و تولید ورق از مواد گیاهی نظیر نشاسته را نیز دارد. از این رو این دستگاه در خط تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی نیز کاربرد دارد. از این رو می توان گفت با خرید دستگاه تولید ورق pp راد ماشین امکان تولید انواع ظروف یکبار مصرف گیاهی و pp فراهم می گردد. اگر مقالات دیگر سایت ما را مطالعه کرده باشد، متوجه می شوید که ظرفیت تولید این دستگاه برای مواد اولیه مختلف ۱۸۰ الی ۲۵۰ کیلو گرم در ساعت بیان شده است.

دستگاه تولید ورق ps

همانگونه که بیان کردیم امروزه تولید ظروف یکبار مصرف ps بسیار اندک می باشد. بطور کلی با توجه به مشکلاتی که پلی استایرن از نظر بهداشتی دارد، تولید ظروف یکبار مصرف با استفاده از این مواد توصیه نمی شود. لازم به ذکر است که بسته بندی برخی مواد غذایی با ظروف ps غیر بهداشتی و ممنوع می باشد. با این وجود برخی از کاربرد های این نوع محصول کارافرینان را مجاب به تولید آن می نماید.

دستگاه های ترموفرمینگ

شاید بتوان اصلی ترین ماشین در خط تولید انواع ظروف یکبار مصرف را دستگاه فرمینگ ظروف یکبار مصرف بدانیم. همانگونه که می دانید هر ظرفی قالب مخصوص به خود را دارد. قالب بر روی دستگاه ترموفرمینگ نصب می گردد. همانگونه که از نام دستگاه ترموفرمینگ ظروف یکبار مصرف برمی آید، این دستگاه توان قالب گیری و پرس انواع ظروف یکبار مصرف گیاهی، pp و ps را دارد. بنابراین خط تولید ظروف یکبار مصرف pp و دستگاه تولید ظروف یکبارمصرف ps شامل حداقل یک دستگاه ترموفرمینگ می گردد.

خط تولید ورق ظروف یکبار مصرف

ماشین آلات پالت کشویی پلاستیکی را می توان در زمره دستگاه های صنعتی نسبتا گران قیمت قرارداد. امروزه با توجه به اینکه سرمایه های مالی محدود می باشند، بسیاری از کارآفرینانی که قصد فعالیت در زمینه تولید ظروف یکبار مصرف را دارند، توان مالی کافی برای خرید دستگاه های مورد نیاز را ندارند. از این رو با خرید دستگاه ترموفرمینگ و تهیه ورق مورد نیاز از بازار تولید را استارت می زنند.

از این رو لزوم وجود شرکت هایی که فقط به تولید ورق ظروف یکبار مصرف بپردازند احساس می گردد. خط تولید ورق pp و گیاهی را می توان با خرید یک دستگاه اکسترودر ورق راه اندازی نمود.

قیمت دستگاه های تولید ظروف یکبار مصرف

قیمت تعیین شده برای ماشین آلات خط تولید انواع ظروف یکبار مصرف بستگی به مواردی از قبیل ساخت ایران و یا وارداتی بودن، چینی و یا اروپایی بودن برای دستگاه های وارداتی، کیفیت قطعات بکار رفته در ساخت ماشین آلات ایرانی، سرعت و ظرفیت تولید، گارانتی و خدمات پس از فروش و مواردی از این دست دارد. از این رو اگر لیست قیمتی از ماشین آلات مذکور تهیه کنید متوجه اختلاف قیمت قابل ملاحظه ای خواهید شد. قطعات دستگاه های تولید ظروف یکبار مصرف راد ماشین از اروپا وارد می شوند. به همین دلیل نسبت به دستگاه های چینی گران قیمت تر هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *